|
Search Results
|
| Post |
Author |
Forum |
Replies |
Views |
Posted
[asc]
|
| |
|
Thread: keşif
Post: RE: keşif
| https://youtu.be/ukq-Gai5Zi0
bu daha iyiymiş |
|
iskarpela |
müzik
|
11 |
4,251 |
03-27-2023, 06:56 PM |
| |
|
Thread: keşif
Post: RE: keşif
| https://youtu.be/BkbZPJG1Uxs |
|
iskarpela |
müzik
|
11 |
4,251 |
03-26-2023, 05:15 PM |
| |
|
Thread: keşif
Post: RE: keşif
| üşenirim ya muhafazakar değil ama üşengeç politikalarla yaşama devam ediyorum
o değil de sabah salak stereophonic.space adminine mesaj yazdım hesabımı sil köpek diye, hesabım silinmiş gibi görünüy... |
|
iskarpela |
müzik
|
11 |
4,251 |
09-08-2022, 07:01 PM |
| |
|
Thread: keşif
Post: RE: keşif
| ay ben de yakıştıramadım şimdi öğret hemen
[hr]
bakalım olacak mı
[youtube]{https://youtu.be/aIAZjI3h8hg}[/youtube]
[hr]
olmadı ya niye
[hr]
tekrar deneyelim bakalım
[youtube]{aIAZjI3h8hg}[/you... |
|
iskarpela |
müzik
|
11 |
4,251 |
09-07-2022, 08:32 PM |
| |
|
Thread: keşif
Post: RE: keşif
| ben bilmem bbcode tagi falan. linki kopyala yapıştır yapmaktan devam |
|
iskarpela |
müzik
|
11 |
4,251 |
09-07-2022, 11:44 AM |
| |
|
Thread: keşif
Post: RE: keşif
| https://youtu.be/arvAM92A_bc |
|
iskarpela |
müzik
|
11 |
4,251 |
09-05-2022, 01:53 PM |
| |
|
Thread: keşif
Post: keşif
| evet efendiler yeni müzik başlığını ben açıyorum tabii ki B) keyifli dinlemelerrrr
https://youtu.be/FEhpmuXHmRQ |
|
iskarpela |
müzik
|
11 |
4,251 |
09-04-2022, 05:58 PM |
| |
|
Thread: öneri
Post: RE: öneri
| izleriz valla. bu arada şimdiki haline bayıldım, renk geçişli değil de tek renk yapman çok iyi olmuş |
|
iskarpela |
My Forum
|
5 |
2,094 |
08-26-2022, 07:15 AM |
| |
|
Thread: öneri
Post: RE: öneri
| sözde zamanlar turkuazı sözde hastane yeşili havası veriyor, siz de kararsız gibisiniz sitenin rengi değişip duruyor diye bir öneride bulunalım dedik : ( |
|
iskarpela |
My Forum
|
5 |
2,094 |
08-25-2022, 10:49 PM |
| |
|
Thread: öneri
Post: öneri
| sitenin rengini neden sözde sözlük moru yapmıyorsun |
|
iskarpela |
My Forum
|
5 |
2,094 |
08-25-2022, 10:42 PM |
| |
|
Thread: sözde zamanlar'ın logo evrimi
Post: RE: sözde zamanlar'ın logo evrimi
| merak etmiştim korsan tan kullanıyodu |
|
iskarpela |
My Forum
|
10 |
4,103 |
08-25-2022, 07:55 PM |
| |
|
Thread: sözde zamanlar'ın logo evrimi
Post: RE: sözde zamanlar'ın logo evrimi
| bu arada özgür yazılım şeyine uysun diye telefonumla yapmadım, üstün shop yeteneklerimi kullanamadım yani :') kağıda çizdim sonra yanılmıyorsam gimp'te renk ayarlarıyla oynayıp kırptım. buraya kadar h... |
|
iskarpela |
My Forum
|
10 |
4,103 |
08-25-2022, 07:48 PM |
| |
|
Thread: sözde zamanlar'ın logo evrimi
Post: RE: sözde zamanlar'ın logo evrimi
| bi sn png'ye çevirip geliyorum
[hr]
illa kendim yapıcam diyorsundur belki diye sormuştum :'D böyle bi şey işte. istersen '22yi silip rengini falan da değiştirebilirim ama yarın |
|
iskarpela |
My Forum
|
10 |
4,103 |
08-25-2022, 07:42 PM |
| |
|
Thread: sözde zamanlar'ın logo evrimi
Post: RE: sözde zamanlar'ın logo evrimi
| bi şey denedik paylaşabiliyor muyuz |
|
iskarpela |
My Forum
|
10 |
4,103 |
08-25-2022, 07:37 PM |